Alege o destinație:

duminică, 19 aprilie 2015

Două hărți esențiale și în Barcelona: cea cu obiectivele de vizitat si cea cu localurile unde să mâncăm

     Pentru a completa o hartă doar cu obiectivele de vizitat, am folosit instrumentul My Maps de la Google pe calculatorul de acasă.
     Având în vedere că doream să am la dispoziție oricând, cu ușurință, această hartă, am ales să folosesc instrumentele Google, harta rezultată putând s-o vizualizez in aplicația Hărți de pe mobil, chiar dacă nu îi pot aduce direct modificări, acesta fiind un dejavantaj. Dacă totuși doresc să-i aduc modificări direct pe mobil trebuie să folosesc musai o altă aplicație Google și anume My maps.
     Până să ajung la concluzia ca tot Google rulz :) am încercat multe alte variante de aplicații si instrumente atât de mobil, cât și de browser, dar niciuna nu întrunea atât de multe facilități pentru personalizarea hărții, precum My maps.
     O singură excepție am făcut: am folosit Tripadvisor pentru a selecta si colecta locurile unde să mâncăm. Harta rezultată se poate consulta offline :) în aplicația proprie dedicată Barcelonei de către Tripadvisor: Barcelona City Guide. Este adevărat că pe harta din Tripadvisor poți include și obiective și locuri dorite pentru vizitare, pe care apoi să le consulți offline în aplicație, dar Hărțile Google au un avantaj incontestabil: recomandarea rutelor de transport în comun în funcție de locul unde te afli.

Harta Google cu obiectivele de vizitat


Harta Tripadvisor cu localurile unde putem să mâncăm

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Comentariul va apărea doar după moderarea lui de catre autor.